Еве што треба да јадете за добро расположение

Постојат намирници кои го поттикнуваат вашето добро расположение и ви ја чуваат насмевката. Веруваме дека на листата ќе пронајдете нешто што ви одговара, па веднаш испробајте го ефектот.

Зелен чај – има смирувачки ефект и го елиминира стресот. Дополнително го зајакнува имунитетот и го штити организмот од бројни болести.

Темно чоколадо – оваа намирница го подобрува расположението. Стручњаците препорачуваат дневно да консумирате од 30 до 50 гр чоколадо кое содржи минимално 60 отсто какао.

Чили пиперки – содржат големи количини капсаицин кој го поттикнува лачењето на ендорфин, хормонот на среќа.

Банани – содржат доста магнезиум кој е клучен за добро расположение.

Печурки – содржат витамин Д и селен кои го ублажуваат чувството на исцрпеност и анксиозност.

Лиснат зеленчук – спанаќ, блитва… – содржат големи количини фолна киселина која ја ублажува депресијата и ја подгинува енергијата.

Во тренд…