Заборавете на салото околу стомакот – пет дена од оваа исхрана и ќе се случи чудо!

Познато е дека јаглехидратите најмногу влијаат на вишокот килограми, бидејќи нивната прекумерна количина се складира во телото во облик на масти, односно сало. Токму поради тоа, исхраната без јаглехидрати е смислена како би го поттикнала организмот да ги троши мастите и да ги користи масните наслаги како извор на енергија – со што би дошло до губење на килограми.

За творец на оваа диета без јаглехидрати се смета научникот Аткинс, па и затоа оваа диета често се нарекува Аткинсова диета.

Целосно исклучување на јаглехидратите од исхраната, или со ограничување на внес на само 15-20 гр дневно, е првата ставка на која би требало да се придржувате. Освен тоа, неопходен е значителен внес на протеини, како и витамини А, Ц, Е и Б, магнезиум и калциум.

Прв ден:

Доручек: омлет со зеленчук, пржен на маслиново масло. Зеленчукот може да се пропржи, но нјдобро е да се јаде во свеж облик

Ручек: чорба или супа од зеленчук, јадење од скара, прилог од зеленчук или печурки

Вечера: јогурт, една рака шумско овошје и бадеми

Втор ден:

Доручек: јајца со сланина

Ручек: плескавица без леб, салата од зеленчук

Вечера: лосос подготвен на маслиново масло и грилован зеленчук

Трет ден:

Доручек: две пржени јајца на путер, печурки или зеленчук, чај

Ручек: салата од морски плодови

Вечера: месо со зеленчук подготвено на скара

Четврт ден:

Доручек: сардина или туна во конзерва

Ручек: варен зеленчук и парче мисиркино месо

Вечера: говедска шницла и салата

Петти ден:

Доручек: јајца со сирење

Ручек: печен батак со малку маслиново масло

Вечера: пржени парчиња свинско со зеленчук